när jag får barn

när jag får barn ska jag älska mitt barn så mycket!
jag ska alltid lyssna,
jag ska alltid försöka ge goda råd,
jag ska aldrig strunta i,
jag ska krama så mycket,
jag ska pussa så mycket,
jag ska säga jag älskar dig ofta så att det aldrig kan glömmas bort,
jag ska hjälpa med läxor,
jag ska tillåta egen tid och inte tränga mig på,
jag ska hämta,
jag ska lära mig namn på kompisar,
jag ska vara så otroligt uppmärksam,
 
för ens barns barndom är för viktig för att jag som förälder ska kunna ta lätt på den. att uppfostra barn är något av det viktigaste man kommer att göra i livet tror jag. och jag tänker bara hälla över kärlek på mina barn, jag ska aldrig låta dem ha brist på den kärleken.

Kommentarer
Postat av: esther

Asså helena du tog lite orden ur mun på mig där. Jag blir så glaaaad, för det där är så SANT. Tänker PRECIS likadant. HURRA

2013-04-22 @ 21:42:01
URL: http://www.whillows.blogspot.com
Postat av: esther

detta är fortfarande det bästa jag läst någonsin. SÅ RÄTT!!!!

ps. blogg mer jag vill läsa!!!

2014-01-08 @ 20:45:12
URL: http://whillows.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0