never say never

Skolan är börjad, jag är ganska taggad fortfarande.
 
I förrgår hade vi biebernight. Shit vad det ÄGDE. Ingrid höll tal, vi åt jb-tårta, kollade på hans tatueringar på google, jag och Ingrid dansade till all around the world, vi kollade på never say never och lyssnade asmycket på jb-music. Idag gick jag och funderade på ifall jag skulle göra en Justin Bieber-tribute som projektkonsert på skolan bara för att provocera. Jag skulle typ inte få ihop något band, ingen skulle vilja spela med mig haha. Men jag skulle vilja göra det för att röra om lite i pretentiösa musikertankar. Det finns ingen bra eller dålig musik. Det kan finnas musik som är mer välarbetad, mer simpel, mer kommersiell, mer one of a kind. Men i slutänden handlar det bara om smak. Tycker jag. Jag stör mig på musikkulturen på Södra. Man ska lyssna på bra musik. Musikermusik. Och just därför skulle jag vilja göra en jb-tribute. Fast jag tror inte att jag har tid, men annars hade det hänt.
 
 
 

Idag gjorde jag mitt första köp med mitt VISA-kort över internet. Nu var man stor minsann. Åh så roligt. 
Nu hade jag inte så mycket mer att säga. Heidå
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är sant. Jag har dock otroligt svårt för kommersiell musik eftersom det känns som om det inte längre handlar om musiken utan om hur personen ser it, klär sig osv. Men sant!

2012-09-02 @ 18:41:49
URL: http://annaskapar.blogg.se
Postat av: Carro

åh shit vad najs det låter!! vad mysigt.
jaa, vilken bra grej det hade varit om du hade gjort en sån konsert. det hade blivit sjukt fett. synd att jag inte spelar nåt bandinstrument, annars hade jag lätt varit på ;)

2012-09-02 @ 19:25:47
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se
Postat av: Louise

haha det är så himla kul med visakort, betala räkningar och sådär

2012-09-03 @ 07:29:25
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Elsa

Jag vill att du ska göra en jb konsert. Snälla. Jag lovar att komma. Lovar!

2012-09-03 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0