nystart mitt i terminen

jag är så taggad på livet att jag bubblar! jag bubblar! jag blir typ lite yr och darrar i fingrarna. ni vet känslan man har när en ny termin är på g, särskilt efter sommarlovet. den känslan har jag nu av någon anledning.
  • jag vill organisera min ekonomi, lägga mer pengar på bra grejer och mindre pengar på onödiga grejer.
  • jag vill ta mer tid till vänner, prioritera om.
  • jag vill bli mer eko, köpa mer på second hand
  • jag vill umgås med min familj mer. prata mer med min fantastiska mamma
  • jag vill lägga massamassa mer pengar i kollektboxen på söndagarna
  • jag vill gå o lägga mig i tid
  • jag vill hitta ny musik 
  • jag vill skriva mer dagbok
  • LIVEEEEEEEEEEEEEET

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ååå vi taggar tillsammans!

2012-11-26 @ 12:29:48
Postat av: Grahl

Jag skriver också under på den där listan. Nästa steg, det svåra steget, är att fullfölja det.

2013-04-03 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0