kvalitetstid

assååååååååå samuel ljungblahd och ole börud har gjort ett julalbum tillsammans som släpptes för två dagar sedan. samuel låter såhär och ole låter såhär. kan det bli annat än najs?!??? jag lyssnar nu, och det är asnajs. åh jag älskar musik och jag älskar orgelsoundet på en keyboard. och jag älskar julen.
 
idag har jag haft en dag med mig själv. efter några missöden (som inkluderade cykelramling/skrubbsår på knät, halkning på hala löv, ingen träning för att det inte fanns nån friskis&svettis där hemsidan sa att den skulle finnas, inget smör med mig hem från affären för att jag glömde det, osv) var jag äntligen hemma och kunde börja min najs-dag. jag har övat cello, sovit, duschat, badat fotbad (med fotskrubb, vibrerande fotbad, kräm och allt!!!) och läst harry.
och nu har jag haft romantisk middag med mig själv. jag lagade satsig mat, tände ljus, dukade fram fint, och satte på mysig middagsmusik. åh vad värt hörni, man mår så bra av en stund ensam ibland.
nu ska jag plugga, öva sång och skriva dagbok. och kolla på the holiday om jag hinner. men först lite mer harry. i just can't get enough.

Kommentarer
Postat av: Carro

åh jag såg att de hade gjort ett julalbum och då tänkte jag på dig och att jag skulle säga det om du inte redan visste det. fast nu vet du ju så då behöver jag inte säga det :) hihi.

2012-11-03 @ 15:54:33
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0