underbara skapelse

ALLT ÄR SÅ HIMLA VACKERT.
allt är så fint att jag vill gråta och skratta hela tiden typ.


att sitta o plugga under plommonträdet. är det ens möjligt. det är för najs
nuförtiden går jag lite tidigare hemifrån när jag ska gå till spårvagnen.
det är för att jag ska kunna stanna upp och lukta på luften. och blommorna.
nu slår syrénen ut. och häggen blommar. åhhhh


visste ni att maskrosorna går och lägger sig när det börjar mörkna? vissa iaf.
de stänger sig. stänger butiken liksom.


sådana här kvällar kan jag inte koncentrera mig på att plugga.
jag sätter mig i mitt öppna fönstret och tittar på solen som är påväg att gå o lägga sig.
ett orangeröttguldigtrosa klot vars blick jag inte fullt kan möta.


ALLT ÄR SÅ HIMLA HIMLA BRA OCH VACKERT


Kommentarer
Postat av: Carro

åh du skriver så fint. det är så sant och så himla bra. nu är det sommar och vackert och fint och att sitta inne och plugga nu är bara konstigt. känner jag i hela kroppen i alla fall. solljus och liv och underbart party.



2012-05-22 @ 00:24:59
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0