hejdå för en månad

petter har tagit studenten. han var glad och vädret var helt okej. jag hängde med hans släkt när han var på slutskiva, det var najs. nu ska han bli vuxen minsann.
eller så behöver man aldrig bli vuxen.


imorgon åker jag till credos fjällgård i transtrand. där ska jag vara fadder (ung ledare typ) på ett konfaläger i drygt tre veckor. åh vad fantastiskt. jag längtar. fast det är samtidigt läskigt. hoppas konfirmanderna tycker om en liksom. konfirmanderna får inte ha några telefoner eller datorer. vi faddrar får välja, men jag tror att jag ska ha min telefon avstängd. det är så himla värt och man vänjer sig av vid den så sjukt snabbt. och då är det baaara skönt att vara utan den.
sedan åker jag till skåne i två veckor. till högsma och petters familj, och till arild och min familj.
jag kommer inte hem till sthlm på drygt en månad. det känns crazy. det är så mycket jag ska tänka på med packning och allt.
asså sommaren. asså livet. jag är sådär res-sommarlovs-alltkanhända-pirrig.
hejdå nu kommer jag inte skriva förrän i mitten av juli. lev gott hörni
jag med mina superglasögon

Kommentarer
Postat av: esther

ÅH lycka till med allting på transtrand Helena!! Självklart kommer konfirmanderna älska dig. Du är jättejättebra. Hälsa fjällgården från mig!

2012-06-19 @ 20:08:35
URL: http://www.whillows.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0