elin och olivia

Jag har två vänner som heter Elin och Olivia. Det är två vänner som jag är så stolt över. Jag är så stolt över att få finnas med i deras liv. Det kan ibland gå månader utan att vi ses. Men när vi väl ses så äger det.

Elin.
Elin är sprudlande och fantastisk. Hon är respektfull mot allt och alla, och ser människor på ett alldeles särskilt sätt. Hon är otroligt ärlig på ett positivt sätt. Hon är aldrig plastig, låtsas inte. Det behövs inte. Hon får människor runt omkring henne att känna sig trygga. Hon är helt makalöst vacker och sprider så sjukt mycket glädje. Hon är stark och genuin i sina åsikter och låter ingen trycka ned henne.

Olivia.
Olivia är en vacker människa rakt igenom. Hon är otroligt ödmjuk och tar alltid andra människor före sig själv. Hon är hjälpsam in i det sista. Hon är en sällsynt trofast vän som aldrig sviker sina löften. I hennes yttre glittrar hon på ett sätt som jag inte har sett hos många. Man fångas av henne, fascineras av henne. Hon har en förmåga att lyssna och se människor, och inger ett förtroende som är svårt att rubba.

tack hörni för att jag får vara en del av era liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0