health star

idag är jag sjuk, igen. eller fortfarande kanske man säger. jag gjorde nyss en najs mugg varm choklad. såhär såg den ut:
fast jag orkade inte dricka upp hela. tjejigt. jag är alltid den som kan äta och dricka hur mycket som helst. äter upp andras mat när de inte orkar liksom.
jag skrev just en låt. jag älskar när man sätter sig vid pianot och ba får massa inspiration. fast det händer alltid när man ska göra massa andra saker egentligen. jag måste egentligen göra tusen saker nu. (hälsostjärnan........... ett aslame gympaprojekt som kräver att man var engagerad och aktiv när projektet började, som var typ ett år sedan. men då fattade man inte att man behövde vara aktiv. det fattar man nu och då var det försent. zyyyynnnntttt)
i'm quite happy ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vill höra låten ;-)

2012-02-01 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0