yer a wizard harry

jaaaaaaaaaag veeeeeeeeeet inteeeeeeeeeeeeee

äjmen jarrå, livet rullar väl tror jag. jag gillar hösten, gillar inte alls tanken på sensommarvärme. tycker träden är snygga.

en fin vän fyllde år. jag gjorde sjutton muffins, en för för varje år hon levt.

jag håller på att flytta upp till min systers rum som numera står tomt och snart ska bli mitt rum. lite konstigt känns det, men himla bra. egentligen tycker jag inte så väldigt illa om det rum jag har nu, men jag vill ha förändring. ungefär som att jag nog egentligen inte tyckte att mitt hår var så himla fult förut, men jag ville förändra något, så då klippte jag sidecut. ja, det behövs väl ibland.

jag är inte bra på fruit ninja längre. vilket känns otroligt hemskt. jag får alltid ca samma poäng nuförtiden. I used to be the master. men inte nu längre. jaja. jag är iaf grym på wordfeud.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack fina vän. Du är fin. Och muffinsen har jag älskat i snart två veckor nu. Bara en kvar. Är receptet hemligt? Annars vet jag någon som skulle älska att få det (jag...).

Kramis <3

2011-10-05 @ 22:44:37
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0