first breath after coma

Jag lyssnar på det här. Mår rätt bra.
Jag ska upp kl sex imorgon. Klockan är halv ett nu. Äsch då, jag har hela fem och en halv timme på mig att sova gott.
Jag har flyttat upp ordentligt till Johannas rum nu. Det är därför jag blev uppe så sent. Fick plötsligt för mig att börja flytta alla mina grejer på en och samma kväll. Igår mjukstartade jag liksom lite med mina kläder, men idag flyttade jag verkligen hela mitt rum upp till rummet på vinden. Fick gå många vändor i den branta trappan. Men nu är jag klarflyttad, nästan. Känns bra. Fast ändå lite konstigt. Har ju bott i mitt forna rum i nästan nio år.
Vet ni om att det snart inte är september längre? Hur gick det till?
Tänk att så lite kan göra en så glad. Men också att så lite kan göra en så ledsen.

jag hittade 1800 kr i en gammal plånbok. så nu kan jag göra många sådana här.
lite kul att jag skrev det som status på facebook och att 36 st gillade det och 9 st kommenterade. typ rekord eller nåt. vi gillar pengar här i sverige minsann. kanske bara här i sverige som något sånt här faktiskt kan inträffa.

Kommentarer
Postat av: esther

HELENA! Hur jag snubblade in här minns jag inte ens, men glad och förvånad blev jag när jag insåg att det var din blogg! Fett. Hoppas allt är bra med dig :)

2011-10-03 @ 21:52:12
URL: http://whillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0