jag vill

Jag tycker det är så tusan svårt att hitta motivation. Iallafall just nu. Jag inbillar mig själv att jag förtjänar en paus i mitt pluggande fast hälften av pluggtiden har gått åt till att titta på grymma youtube-videos och undersöka mina nagelband. Det brukar oftast bli såhär. Jag vill inte skriva. Vi har en svår och konstig uppsatsuppgift på engelskan. Vet typ inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill inte skriva. Ska jag säga vad jag vill göra?
Jag vill lyssna på musik. Alltså verkligen lyssna. Typ sitta ned i en fåtölj och bara lyssna.
Jag vill sova. Åh vilken crazynajs känsla att vakna imorgon halv sju med tio timmars sömn i kroppen. Heaven.
Jag vill prata i telefon.
Jag vill läsa harry. Jag kommer aldrig sluta läsa harry. Fast mina föräldrar har i princip förbjudit mig att läsa mer harry. De tycker jag ska läsa något annat för omväxlingsskull. Det tycker inte jag.
Jag vill bocka av saker på min lista. Jag har gjort en lista med allt jag ska ha hunnit göra de närmaste två veckorna. Listan är lång och har bara några få röda bockar än så länge. Fast jag får väl skylla mig själv, eftersom det krävs att jag gör saker för att kunna bocka av dem. Och gör jag saker? Nej. Inte just nu iallafall.
Jag vill planera vad jag ska ge till folk i julklapp. Vill skriva julklappsrim.
Jag vill tänka. Det är najs faktiskt.
Nu ska jag plugga. C'mon. C'mooooooon. Okej nu kör jag.

Kommentarer
Postat av: victoria

Du bara skriver så najsiga inlägg, så chilliga. I like it. Precis som alla andra din inlägg. bara så göött

2011-11-23 @ 23:34:52
URL: http://victoriagloria.blogg.se/
Postat av: jalk

asså! harry! jag har insett att det inte är hälsosamt att läsa om böckerna för mig längre men har fastnat på fanfiction. går inte att sluta! dock börjar man känna att "hmm.. borde jag inte lägga mitt liv på det här?". fast då får man tänka på hur trevligt man har det och se det som den trevliga delen av tillvaron istället. :) puss helena!

2011-11-27 @ 20:24:28
URL: http://hundredthousandspiders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0