hört i omklädningsrummet på friskis

Två kvinnor i themid60´s.

- Åh vad hungrig jag är. Jag åt bara fisk till lunch.
- Ja det håller man sig kanske inte på så länge. Vad ska du laga när du kommer hem då?
- Laga?! Nej, jag tar mig bara en smörgås! Jag lagar aldrig mat om kvällarna. Jag äter bara mat en gång om dagen.
- Jaa, jag förstår det gör jag också. Men tänk att det faktiskt finns de som äter både lunch och middag!
- Om jag skulle göra det skulle jag bli så rund!
- Ja, jag äter aldrig middag. Det räcker verkligen med lunch.

Sjukt konstig sak att säga. Att det finns de som faktiskt äter både lunch och middag. Eh, ja. Det är inte asovanligt liksom.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Herregud. Vad är det för samhälle vi lever i där vi inte kan få äta både lunch OCH middag eftersom "man blir rund"?! Helt sjukt ju.

2011-12-01 @ 07:54:07
URL: http://charlottabillstrom.blogspot.com
Postat av: virreeee

asså haha. ofta!!!!

2011-12-01 @ 19:52:27
Postat av: victoria

haha men va. jag äter mycket mer än så dessutom. hihihih och jag är inte ett fetto för det.

2011-12-01 @ 22:44:39
URL: http://victoriagloria.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul grej. inte konstigt att många unga tjejer har konstiga ideal när till och med de äldre håller på så. crazy sak. och victoria jag äter också hela tiden typ. Knäpp grej.

2011-12-04 @ 19:12:23
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0