födelsedagsmånaden och mellanåldern

Imorgon drar jag ut på en liten resa med två vänner. Jag ska ha en ryggsäck som i princip motsvarar min längd, och kanske min vikt också för delen. Vi har allt vi behöver; yatzy, handdesinfektion och en filt. Plus lite mer kanske. Jag kan inte säga att jag längtar till skolan just nu, njuter faktiskt en hel del av livet!
Nu har vi gått in i juli månad, min födelsedagsmånad. Om ett par veckor fyller jag mellanåret, det året som ligger i kläm, då det inte händer något särskilt men ändå så mycket. Jag tror att mitt meningslösa och obetydliga år kommer bli riktigt bra och meningsfullt. Eller det hoppas jag iallafall. Jag gillar iallafall åldern sjutton år. Om tjugosex dagar, då äter jag mammas rulltårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0