tji fick vi

Pappa gör Janssons frestelse. Det lukar anjovis i hela huset. Jag bor ändå på vinden, fast jag kan känna doften ändå. Kanske trevligt sådär.
Igår körde vi badminton på gympan. Idag har jag brutal träningsvärk. Asså det känns liksom inte som att man ska få träningsvärk av att köra badminton, kom igen, badminton. Det känns som en mes-sport. Men tji fick jag.
Jag klippte just min sidecut. Det blev ganska fult. Men men! Jag ska nog önska mig en trimmer i julklapp, just nu klipper jag med en kökssax liksom. Och jag klipper mig ju för tusan varannan vecka, så det skulle vara otroligt mycket smidigare med en trimmer.
Igår skrev jag klart mitt engelskatal, idag skulle jag ha börjat på min filosofiuppgift. Jag började inte skriva, men jag började läsa och jag började tänka. Det är väl alltid något.
Jag längtar till nyår. Tycker oftast att det är väldigt roligt med nyår. Och nästa år är ju 2012. Då ska världen inte gå under. Tji fick de som trodde det.
Nästa vecka har vi typ femton luciatåg eller nåt sånt. Weho. Jag ska vara med på luciamorgon på tv4 iofs, det blir kul. Vi ska vara där kl fyra på morgonen :) Nä nu är det dags att kolla på de julkalendernavsnitten jag har missat. Julkalendern äger.
man kan ju inte annat än älska kameran på iphonen som man använder när man ska ta kort på sig själv. särskilt när den kommer upp helt oväntat när man ska ta ett vanligt foto. då ser man plötsligt sig själv, med lite dubbelhaka och allt sånt. fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: asååasååsåsåasssaashahaahssååssaååsaås vIIIIIILLLLL NI SE

ååh tänk vilka fina vänner man har.

2011-12-08 @ 17:30:45
Postat av: anna

sjukt vacker tjej.

2011-12-08 @ 20:13:30
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Juliaaa

Åh Helena, din blogg är så GOSIG!

2011-12-08 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0