myggbett på örat / sangta lussia

Jag ska upp om exakt två timmar. Så himla knäppt. Jag ska vara med och sjunga på tv4 luciamorgon. Det ska bli skoj. Taxin kommer 03.20 och hämtar mig. Jag kommer se ut som en död fisk. Men det blir spännande. Älskar att gå upp jättetidigt när det är något som ska hända. Typ att man ska resa, eller att man ska göra nåt sånt här. Det blir en sådan pirrighet i det hela.
Jag är nästan klar med min filosofiuppsats. Nu ska jag bara ta upp en sista sak, och sedan ska jag knyta ihop säcken. Att knyta ihop säcken är fett svårt. Jag struntar nästan i vilket betyg jag får på den uppsatsen. Vill bara ha gjort min åsikt hörd. Och så vill jag bara ha den ur världen, uppsatsen alltså. Skaskaska bli klar imorgon. Måste.
Jag har typ ett myggbett på min örsnibb. Kan man ens ha det där? Och i december?
det här karamellträdet har jag ätit karameller ifrån. det skulle ni allt vilja va

Kommentarer
Postat av: Carro

Asså va. Du sov typ en timme den natten? Eller dygnade du, eller va? Ta hand om dig... <3 vi ses imorgon!

2011-12-14 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0