tack för att du lärde mig att göra armband

Idag lärde jag mig att göra armband av trådar.
Idag började en gubbe prata med mig på tunnelbanan. Han sa att jag hade ett fint kors. Sedan började vi prata om kyrkan, Jesus, kärleken och dagens samhälle. Vi åkte bara tillsammans i en station. Tänk vad mycket man kan hinna dela på en minut. Han sa att jag hade fina ögon också, då blev jag glad.
Idag fick jag ett paket på posten. Jag kan inte minnas senaste gången jag blev så glad för en present. Jag höll på att börja gråta och kunde inte slita blicken ifrån min present. Jag blev så glad, och vill bara beskriva för min vackra vän hur bra hon är. Såhär såg presenten delvis ut. Fast i ett superfint paket och med ett superfint brev.
Detta är alltså ett örngott med mitt namn på och en av de bästa bibelverser jag vet. Och några löv. Broderat, för hand antar jag. Lilla hatten där i mitten är en brosch. Detta är från min vän Victoria som bor nere i Götet (eller nästan iaf) och som jag saknar så mycket. Men snart är det vårsommar och då ska vi leva livet, du o jag.
Idag åt jag banan och keso tillsammans för första gången. Det var gott.
Idag har jag varit sugen på jordnötssmör. Men det är inte så himla vanligt här i Sverige. Jag vill ha det. Undra om man kan köpa det på typ ica.
Idag har jag... jag kom inte på något mer. Har verkligen gjort mer saker, men det tog stopp. Jag säger något om imorgon då.
Imorgon är det operaafton. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise

vet du vad som är läskigt gott? Frökusar (rostade) med ost och jordnötssmör<3 och jordnötssmör brukar faktiskt finnas på vanliga affärer :D

2011-04-09 @ 08:15:36
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: victoria

åh hurra!

2011-04-11 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0