ångestlista och minilov

Det doftar fantastiskt ute. Jag vill bara vara ute och lukta på luften.
Jag och mina vänner har gjort ångestlistor; listor på jobbiga saker som måste göras. För varje sak man kryssar för att man har gjort får man lite mindre ångest. Julia har gjort en lista på roliga saker hon måste göra. Den inkluderade bland annat att lukta på häggen. Det var en sjukt fin lista. Jag ska också göra en sådan, så att man inte glömmer bort att livet är mer än bara ångest.
Jag har köpt nya strumpbyxor. Tänk att något så litet kan göra livet bättre. Det var hål i alla mina gamla. Nu har jag köpt ett par mörkblå, utan hål. Vilken befrielse.
Inatt kunde inte jag sova. Ni vet när man liksom inte kan stänga ögonen. Då skrev jag dagbok och lyssnade på hillsong. Fast jag kunde inte sova ändå sen. Då gjorde jag öronproppar av papper. När jag hade satt i dem somnade jag. Hett tips.
Nu är det skola. Snart minilov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0