brustna paraplyer och studenparty

för ett tag sedan stod det i tidningen att det hade delats ut små presenter till alla cyklister vid slussen. som ett tack för att de cyklar istället för att åka bil. då tänkte jag på hur mycket man tjatar om att stockholmare är iskalla och torra. och så blev jag lite glad i hjärtat för att vi kanske inte är så kalla som alla tror. även vi kan vara de som ger varandra presenter bara för uppmuntrans skull.

nu börjar studentpartyt. idag ska jag på tre studentmottagningar, imorgon ska jag på en, på tisdag ska jag på fyra. fyra är max på en kväll tror jag. förra året klarade jag och viktor fyra stycken. de låg helt sjukt långt ifrån varandra. tyresö, spånga, sundbyberg och bromma. det var en crazy turné. i år ska jag till ingarö, lidingö, typ enskede och bromma. det blir roligt. jag tycker om studenten.
på fredag tar petter studenten. det kommer bli roligt. då blir han free as the bird.

det är ganska kallt för att vara juni. och regnigt och stormigt har det varit också. men det gör inte så mycket. kvällssolen är så himla vacker ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0