lindor

Jag är jättejätteglad! Verkligen.
Nu har jag inte skrivit på hundratals år. (jag önskar förresten att jag kommer leva till jag är 100, för då får man brev till kungen. Och det är ju coolt). Jag mår bra, är glad och gillar livet.
Mitt nyår ägde. Jag känner verkligen att 2012 kommer bli ett otroligt bra år, med massa Gud och najsa saker och sådär.
Igår började skolan. Det är som att den aldrig slutade. Men det känns ganska bra ändå. Jag och Elsa och Julia har skrivit klart vår låt till Södras melodifestival. Den handlar om segways. Classic.
Jag älskar mitt rum. Jag har bott här sedan i oktober kanske, men ändå så gläds jag över att jag bor här, asså nästan varje dag tänker jag på det. Jag vill sätta upp massa tavlor, fast jag har inte så mycket ledig yta på väggarna.
På fredag har jag prov i musikhistoria. Jag kan bokstavligt talat noll saker.
Idag åt jag en Lindor-pralin. Det ägde.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

haha åh. förresten har min mormor ett sånt där brev från min gammal mormor ett;-)

2012-01-12 @ 07:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0