oh daniel, how you own

det bästa jag kan göra när jag är lite ledsen är att hänga med min lillebror. han gör mig verkligen glad. bara att han är som han är muntrar upp mig. han behöver inte göra något speciellt, eller ens försöka göra mig glad, utan jag blir bara det när jag är med honom. han fyller elva år på lördag. asså hur kan han vara elva. snart är han tjugo och flyttar hemifrån och går någon cool utbildning eller reser runt halva jorden. det är lika bra att förbereda sig på att tiden kommer springa.
att min bror är fantastisk har jag sagt förut. men jag säger det igen. daniel är fantastisk. han äger verkligen. åh vad jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh sötaste Daniel!

2012-01-26 @ 19:33:30
URL: http://victoriagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0