livet asså

Äntligen. Äntligen äntligen äntligen. Nu andas jag. Jaaaaaaaaaaa.


Igår satt jag kvar i skolan och skrev klart min filosofiuppsats. När jag var klar åkte jag hem. Jag åkte hem efter skolan. Det händer mig typ aldrig. Jag åkte hem, tog på mig myskläder och satte mig i köket och läste harry potter. Sedan åt jag. Sedan kollade jag på idol. Sedan gick jag o lade mig, innan jag hann se vem som hade åkt ut. Det var en otrolig känsla att kunna få titta på idol utan att man har någonting annat som man egentligen måste göra. Åh, lyckan.
Nu är det höstlov. JAAAAAAA. Hurrahurrahurra. Grymt. Imorgon ska jag på Loney,dear på kägelbanan med Johanna. Fy tusan vad jag längtar. Åh. Åh åh åh. Nu ska jag dansa med jobbiga barn. Fast även de kan vara snälla ibland :)
Livet asså.

Kommentarer
Postat av: Carro

Asså livet. Asså livet.



Vilket underbart inlägg att läsa.

2011-11-01 @ 23:56:50
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0