it's chilly and you give your part of the blanket to me

jag sjöng just "du fick ingen mat, du fick ingen mat, nejnejnej, du fick ingen mat för du ska banta" för min katt. ni vet från hitta nemo.
jag har sovit i kökssoffan i två timmar nu på eftermiddagen. jag vet inte om det är bra eller inte. två timmar kanske är en för lång powernap?
imorgon börjar jag kl elva. hurraaaaa.
min brorsa spelar trummor ashårt. det är najs.
jag ska snart laga jättegod mat som Elsas mamma lärde mig i lördags. Baconpasta. Det är bara krossade tomater, gul lök och bacon. Och pasta. Det är bäst och asgott.
ikväll ska jag hinna med att göra massa saker, t ex skriva en krönika. jag tänkte skriva "hoppas att jag gör det", men om jag har den inställningen blir det bara dåligt. jag kommer skriva en krönika och den kommer bli jättebra.

ibland saknar jag det här en del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0