advent

Det är advent. Jag är lite pirrig, känner mig glad. Har ätit tre lussebullar, en peppis och druckit varm choklad. Idag ska jag också dricka julmust för första gången, bestämde mig i år för att vänta till första advent :)
Igår fick jag julfeeling för första gången i år. Mamma hade hängt upp min ljusslinga i mitt fönster. Mmmm. Synd bara att det inte snöar. Jag vill verkligen att det ska snöa snart. Vill använda mina vinterkängor.



Det händer massamassa saker just nu! Fast det känns ändå relativt lugnt. Eller jag vet inte. Men åh vilket löst blogginlägg. Blablabla.
Har ni tänkt på att de flesta gamlingar har sitt armbandsur så att själva urtavlan är på insidan av handleden istället för utanpå, som det är vanligast att ha det? Jag undrar varför det är så att typ bara äldre personer har så.
Jag vet inte vad jag ska önska mig i julklapp. Vill inte ha någonting egentligen, tror jag.
Jag är sångsugen. Kul :) nu ska jag börja skriva på min krönika till svenskan. Wehoo.

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag har också tänkt på de där med armbandsuren. Det kanske är lättre att vrida armen på det sättet. eller för dom inte vill att ngn ska titta på deras klocka, att dom tänker att alla andra får skaffa en egen klocka att titta på isf. haha. eller för att dom tycker det är finare att ha"spännet" på utasidan på armen.

2011-11-27 @ 17:45:39
URL: http://victoriagloria.blogg.se/
Postat av: louise

peppis :') gulligt ord

2011-11-28 @ 18:58:45
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0