lista över livet

Just nu sitter jag i skolan. Hela året har de sprängt under vår skola, i citybanan-arbetet. Då har det låtit som åska fast från underjorden, och så har det vibrerat lite i golvet. Nu har de börjat hacka sig fram med en liten bil, så hela dagen har det låtit som att det har funnits en gigantisk metronom under skolan som har fastnat på bpm 176x2. Ytterst najs. Det känns i fötterna när man har fötterna mot golvet, på alla våningar. Det låter verkligen i hela huset.
Jag lyssnar på narre musik.
Jag är disträ.
Jag är stressad. Åker till Lanzarote nästa fredag. Hur ska jag hinna med allt i livet? Jag har iofs väldigt många röda fina bockar på min lista över livet fast de grejerna jag har kvar är feta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0