trassel

Åh vad jag önskar att du skulle, åh vad jag bara vill strunta i allt som om jag inte brydde mig. Jag vill att det ska vara så, just på det sättet som jag vet, fast det är typ inte rätt. Jag längtar så sjukt mycket, men det är bortom räckhåll. Och jag tror inte att du fattar, nej du fattar verkligen inte, eller gör du det? Är du medveten? Tänker du? Jag bara önskar fast det går inte, det blir inte alltid som man tänkt sig. Även fast man trodde att den här gången blir det annorlunda. Det finns cirklar som är slutna, sjöng Lisa Ekdahl en gång. Hennes son går förresten i min parallellklass.
Jag driver runt i tankar, gör saker samtidigt som jag tänker nejnejnej. Och sedan blir det precis som jag trodde. Fast å andra sidan trodde jag inte att det skulle bli så.
Trassel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0