yeah I'm superman, se mig där bortom molnen

Ibland tror jag att jag är superwoman. Att jag klarar allt, helt själv. Jag tror alltså helt seriöst att jag kan fixa stora sjuka överväldigande grejer alldeles ensam. Något jag ofta säger är 'jag fixar'. Men jag fixar inte alltid. Nej, det klart jag inte gör, man kan inte bära hus ensam. Men av någon konstig anledning tror jag att jag kan det.
Rubriken kommer från en låt som heter Superman med bandet Elefant. Elefant är ett av mina favoritband, och alla deras låtar är catchy med lame svensk text. Och dessutom är de från Göteborg. Åh hjärta.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh kram på dig. <3

Gal 6:2 - säg till, så gör jag vad jag kan för att uppfylla det gentemot dig.

2011-04-17 @ 17:14:14
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0