borde nog lyssna på lite håkan hellström, har inte gjort det på länge

I torsdags sköljdes jag över av en gråtpanikpluggHURSKADETHÄRGÅTILL-våg. Jag var ledsen hela dagen. Nu har lite löst sig. Jag har livet helt okej planerat. Inte alls så planerat som jag borde ha det, meeeen.
Imorgon åker nästan hela kammarkören till Gotland. Jag har haft ångest inför det (vi ska göra konserter där vi ska sjunga massa svår nyskriven musik och vi kan det inte) och inte varit ett dugg taggad. Men nu blev jag lite taggad när jag packade. Vi ska trots allt till Gotland och det är väl alltid najs. Vi ska få hänga, vilket vi inte gör så ofta, så det blir roligt tror jag.
Om en månad och fyra dagar går vi ut tvåan. Jag önskar att jag gick ut trean istället.
Petter kom in på en sjukt najs folkhögskola och stannar i Stockholm i höst. Det äger asmycket.
Jag har gett upp hoppet om att jag ska sova. Jag räknar aldrig längre med att jag ska sova längre än sex timmar, vilket jag inte gör heller. Fast jag måste säga att jag har varit tröttare i mina dar, jag är ännu inte på bristningsgränsen. Det kommer väl dagen då vi får sommarlov. Då kommer jag säkert sova i ett helt dygn. Längtar.
Nu kan sommaren komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0