solhav

jag har avaktiverat mitt facebookkonto. det känns väldigt bra än så länge. jag behöver liksom inte gå in på facebook nu. nu kan jag göra annat. jag stängde av det bara för att jag vet att vi har så mycket plugg framför oss och jag kan inte plugga om jag har facebook, är för beroende. så när plugget har minskat kommer jag tillbaka. kanske kommer bli svårt. men idag var första hela dagen utan facebook, och den klarade jag finfint.
nu kom jag på att jag hade läxa i vokalimprovisation. ska planka det här solot tills imorgon. det har jag inte gjort. ojoj. får gå upp tidigare imorgon och öva.
nästa onsdag är det sångafton. jag är inte nervös än. jag kommer säkert bli. det här är första sångaftonen jag sjunger afro istället för klassiskt. spännande. hela min familj ska komma. kuuul

mina grannar har ett helt gult träd. eller det blir gult på hösten. det är ett solhav under trädet som bildats av alla löv som fallit. varenda gång jag går förbi det trädet blir jag alltid lika förundrad över hur starka färger naturen kan åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: esther

sv: jag mår bara bra! ja, detsamma, ska lätt länka dig nu!

2011-10-05 @ 08:37:22
URL: http://whillow.blogg.se/
Postat av: Carro

Du har verkligen avaktiverat din facebook! Så smart! Då ska jag komma ihåg att berätta för dig vad som sägs i Credo-gruppen! :)

2011-10-05 @ 22:46:06
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: victoria

Du är en fet förebild för mig i detta ska du veta!! och i annat också för den delen. FYYY vad nice Helena!

2011-10-06 @ 18:49:10
URL: http://victoriagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0