att vara hemma själv är något av det bästa som finns

ikväll ska jag göra det man inte gör så ofta. ta det lugnt.
jag ska lyssna på fantastisk musik och blunda.
jag ska äta havregrynsgröt med banan, äppelmos, kanel och mjölk. och en knäckemacka och kopp varm choklad på det.
jag ska tända ljus.
jag ska spela piano. och sjunga om rösten vill.
jag ska städa. sätta in i diskmaskinen. dammsuga. fixa i mitt rum.
jag ska kanske lyssna lite på tystnaden.
jag ska gå och lägga mig tidigt.
egentligen har jag inte tid med det här. men jag tar mig tiden ändå. va tusan, alla behöver väl en lugn stund ibland.

Kommentarer
Postat av: esther

åh vad avkopplande det där lät, bara att läsa gjorde mig helt lugn, speciellt med låten i bakgrunden. Som btw var galet bra!

2011-10-05 @ 22:38:22
URL: http://whillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0