grejer som man hittar på

Jag var på kulturhuset. Där satt folk och spelade schack. De hade gått dit för att spela schack. Det gjorde mig glad.
Jag var på gröna lund. Med två vänner. Vi sjöng i köerna och förespråkade rättvisan genom att säga småtjejer som trängde sig att ställa sig längst bak i kön.
Jag var hemma. Hittade den här spellistan som var fylld med massa ny bra musik och jag taggade för frizon 2011.
Jag var på tåget. Jag sov, åt geisha, hade på mig en ryggsäck som typ är längre än jag själv.
Jag är i skåne, i Arild. Här regnar det och jag sover till kl ett. Min kusin går i sömnen och jag har kommit till bana 300 på unblock me. Jag läser den här bloggen. Den gör mig glad.
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0