and I'll be yours to keep

Det började snöa ikväll. Yesyesyesyes. Snöflingorna fastnade i mina ögonfransar. När jag såg att det snöade grät jag glädjetårar. Cheezy, jag vet, men jag blev så himla glad. Jag log typ mitt största leende.
Jag såg ett rådjur när jag gick hem. Det är nåt magiskt över rådjur. Jag tänker bara på patronusar när jag ser ett rådjur.

Jag ska skriva ett tal till engelskan idag, nu. Klockan är halv elva och jag är väldigt trött. Meeen jag måste. Jag vill ligga i min säng och läsa lite harry och lite bibel och sen vill jag släcka fast det fortfarande är litelite svagt ljust i rummet för att min ljusslinga hänger i mitt fönster. Sen vill jag tänka.
Idag bakade jag pepparkakor med Lotta. Jag gjorde en pippikaka. Asså en pepparkaka i form av Pippi Långstrump. Vi gjorde också mumin, musse, helikoptern, dinosaurien och smurfen.
Jag åker till Lanzarote nästa fredag, den sextonde. Sjukt löst.
Jag har börjat lyssna på Ben Howard. Det är bäst.
Min syster är bäst. Jag har så roligt med henne.
Nu är klockan mycket. Dags att skriva tal. Wehoooo. C'mon say weho (som ultimate party girl skulle ha sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0