lanza

Idag gjorde jag klart mitt sista skolarbete för den här terminen. JAAAAAAAAA. Det är en obeskrivlig känsla.
När jag gick på Götgatan idag såg jag en tjej gå fram till en man o en kvinna och säga heeej vad längesedan det var, hur är det? Mannen gjorde ett försök att säga något, men kvinnan hann före. Det är skit! svarade hon. Sedan gick hon. Sjukt konstig grej. Tänk om man skulle säga hur man kände varenda gång någon frågade hur man mådde. Vad många stela ögonblick det skulle bli då. Fast å andra sidan behöver man ju inte alltid le asstort och säga att livet är hurra. Om det inte är det.
Idag öppnade jag sex luckor i min choklad kalender. SEX ST!!!! Hur ofta sparar man sex st luckor i ens chokladkalender?
Imorgon åker vi till Lanzarote. Eller snarare om några timmar, ska gå upp kl fyra. Asså! Jag fattar inte att jag ska dit. Det har varit så himla mycket skolan att jag inte har hunnit tänka så långt. Ojoj. Jag ska verkligen till solen. Najs. Fast jag kommer hem till jul. Tur det!
Hejdåis, nu åker jag till lanziz. Det skulle inte rimma, bara så att ni vet. Haresåbra

Kommentarer
Postat av: stella

Det är 3 veckor tills vi ses. Det är många sekunder. Saknar dig redan nu. Men vilken tur att vi båda ska till solen. Puss och kärlek

2011-12-16 @ 11:37:44
URL: http://vapendragare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0