här är ditt liv

Jadå. Här är livet. Och ni vet när det känns sådär himla bra? När det känns så bra att det blir lyckobubblor i hjärtat. Det händer ibland. Och det är fantastiskt. Jag älskar när det är såhär, när man vaknar varje morgon och känner en sådan otrolig känsla av välbefinnande. Jag älskar att cykla ned till spårvagnen, det skulle jag kunna göra om och om och om igen, hela tiden. Att cykla uppför är inte lika najs, men ändå helt ok. Jag gillar verkligen att kunna sitta på verandan och bara andas och lyssna på själamusik.
Men vet ni vad? Trots detta längtar jag lite till skolan. Jag längtar till kaoset. Kan knappt tro vad jag själv skriver. Men det är faktiskt sant. Jag kommer säkert förbanna mig själv och min längtan lite längre in på terminen, men jag är taggad. Vill sjunga.
Fast nu ska jag bara ha sommar ett litet tag till, det behövs faktiskt.
det här kommer jag nog sakna i vinter
men det är okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0