vad önskar du dig?

Önskar du dig något?
För jag vill ge dig det, jag vill ge dig vad du vill.
Jag vill ge dig allt.
Snälla säg något du vill ha, något jag kanske kan åstadkomma eller fixa fram.
Säg vad jag kan göra för att få dig att må bättre, för att göra dig lyckligast i världen, jag vill göra dig lyckligast i världen! Jag vill se dig på håll i ultrarapid, när du skrattar med några andra, och känna att jag gjorde dig så lycklig. Eller så vill jag ha dig så nära att jag kan se lyckan i dina ögon.
Åh snälla säg! Säg vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla bra på att vara människa helena.

2011-04-06 @ 23:12:03
URL: http://gratte.blogg.se/
Postat av: c

det här är bland det finaste jag läst!

2011-04-08 @ 13:27:42
Postat av: My

Du tänker jättevackert.

Du är jättevacker.

2011-04-09 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0