snälla

Nu när det har blivit sommar ja det har det cyklar jag till och från spårvagnen varje dag.
I vanliga fall brukar jag titta ner i asfalten när jag cyklar, alltså på vägen som jag rullar fram på.
Men igår tittade jag upp. Tittade bort, mot det som är så långt borta.
Jag flög.
Jag flög!
Såg allt komma närmare, det som jag tittade bort mot.
Fast samtidigt var det lite läskigt, på ett sätt släppte jag kontrollen. Jag såg ju inte vart jag cyklade. Det var ungefär som att blunda när man går hem. Men det är å andra sidan något av de mest befriande man kan göra.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skriver så mycket fina saker. Så vackra, även när det är sorgsna undertoner, eller kanske just därför.

Du är så bra du <3

2011-04-30 @ 19:13:03
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååååååååå

2011-04-30 @ 23:33:48
Postat av: Anna

Håller med carro.

2011-05-01 @ 10:34:20
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0