fryser du inte?

Oj, fryser inte du? Nej faktiskt inte. Nähä, jaha, det borde du göra. Jaha amen det gör jag inte faktiskt hehe, konstigt nog. Ja för det skulle jag ha gjort. Jaha, ja okej lite fryser jag nog. Jag är ju inte helt varm liksom. Nä då så.
Mörk choklad doppad i nutella. Weird.
Från hjärtat. Vad kommer egentligen från hjärtat? Kan man liksom känna vad som kommer därifrån?
Jag och några vänner pratade om musik idag. Och om sådant man egentligen inte kan prata om, sådant man inte kan sätta ord på, fast på något sätt lyckades vi nog förstå varandra. Det bästa är när man förstår varandra, men inte helt delar samma åsikter. Då kan man lära något av varandra, ge råd och sådant. Det gillar jag.
Om tretton dagar. Om tretton ynka dagar återvänder min syster till Sverige. Jag längtar mig sjuk. Nästan iaf.
Jag har glömt vad jag brukar tycka om.
Jag vill baka kakor. Har hittat recept på hemgjorda oreoskakor och jordnötssmörkakor. Mumz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0